۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

شکرخدا موسوی:

انتخاب بدون تعصب ضامن توسعه خوزستان است/ عملکرد تاسف بار برخی شوراها

انتخاب بدون تعصب ضامن توسعه خوزستان است/ عملکرد تاسف بار برخی شوراها

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات بدون تعصب همراه با بررسی دقیق و شناخت افراد صالح، ضامن توسعه استان خوزستان در تمامی بخش هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شکرخدا موسوی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد محمدی کیانپارس اهواز اظهار کرد: مردم ایران امسال نیز مانند گذشته حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد و بار دیگر با حضور در انتخابات، دشمنان اسلام ،انقلاب و ایران اسلامی را ناامید می کنند.

موسوی افزود: مردم همیشه ثابت کردند از مسئولان جلوتر هستند و مطمئن باشید امسال هم مثل سالهای قبل انتخاباتی پرشور با حضور مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: باید کسانی را انتخاب کنیم که نسبت به ولایت فقیه و مردم و قانون وفادار باشند و با تدبیر و مدیریت صحیح و به دور از هیجانات و تخریب خدمت کنند.

موسوی با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا نماد و تبلور حاکمیت مردم بر مردم هستند، افزود: متاسفانه خیلی از شوراهای گذشته و فعلی عملکرد تاسف باری داشته اند و عامل اصلی عقب ماندگی شهرها و روستاها شده اند.

نماینده مردم اهواز در این نشست که با پرسش و پاسخ حاضرین همراه بود، عنوان کرد: کلانشهر اهواز نسبت به کلانشهرهای کشور از محرومیتهای جدی رنج می برد و رفع این محرومیت نیازمند عزم جدی نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی، اعضای شورای شهر آینده و همچنین شهرداری اهواز خواهد بود.

وی انتخاب درست و به دور از هیجانات و تعصبات را ضامن توسعه استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در بیست و چهارم خرداد، خوزستان و خوزستانی ها با حضور خود همچون گذشته حماسه ای ماندگار خلق کنند.
 

کد خبر 2060682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha